Marka olmak için 3 ana madde vardır. “Farklı olanı Yap, İyi (Kaliteli) Yap, Yapılana Talep Olsun” bu 3 maddeye uyan ve mükemmel bir etkileşim içinde olan 2 konseptimiz var: Düş Kütüphaneler ve Kahve Arası. Bu 2 konsept de marka oldular. Okulumuz İTİCÜ bütün kahve aralarını söyleşi olarak değil kahve arası konukları şeklinde tanııtıyor ve bu şekilde bir bilinç oluşuyor. Düş Kütüphaneleri ise Türkiye çapında yapıyor olmamız ve basına çıkmamız onu markalaştıran özelliklerden sadece çok az bir kısmı.
İTİCÜ ÜAK olarak 8 Aralık 2011′ de Kahve Arası konuğu olarak ağırladığımız Ceyhun YILMAZ bizlere radyoda çıkmamız ve Düş Kütüphaneleri projemizi anlatmak için bir fırsat tanıdı. 22 Aralık 2011 ‘ de BEST FM’ de Ceyhun YILMAZ’ ın konuğu olduk ve 4 dk boyunca projemizi tanıtıp milyonlara ulaştık. 2010 – 2011 Sezonunda da yine Mesut Yar’ ın konuğu olmuş ve projemizi canlı yayında tanıtma imkanı bulmuştuk. Hep denir ya bir iş yap çok iyi yap diye. İşte bu yaptığımız kulüp çalışmaları bana bu tadı fazlasıyla veriyor.
Hayallerin gerçekleştiği yerde hayal ortağımız olmaya var mısınız? diyor ve yazıma son veriyorum.
Canlı yayında ki konuşmalarımızı aşağıdaki bölümden dinleyebilirsiniz.
Selametle…